Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Onizuka: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • Szegiswift: Lássuk csak szoval van egy swiftem kb 240 000 kmrel de 92 le nel szeretnek belole tobbet kihozni.a... (2016.01.15. 00:44) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Hóvihar? Dehogy, Time Attack!

Magyar Time Attack I. Hungaroring Kupa

2017.05.19. 11:54 :: SzuTi

Ki gondolta volna április elején, hogy 19-én szakadni fog a hó a Hungaroringen! De nem izgultunk, lefoglaltuk a pályát az idei első versenyre, tehát ha a fene fenét eszik is, mi akkor is elindítjuk a Magyar Time Attack szezont napsütésben, benzingőzben!

ho.jpg

53 versenyző jött, hogy megtalálja a leggyorsabb körét április 25-én, és ismét elképesztő idők születtek. 11 autó futott 2 perc alatt, ami pár évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt számunkra, úgyhogy le a kalappal mindenki előtt, aki évek óta fejleszt, gyakorol, hogy gyorsabb legyen a kategóriájában.

nap.jpg

A Street kategóriában nagyon szoros eredmény született! Szalóki Tamás a Honda VTI-vel, 2:18.009-es idővel szerezte meg az első helyet. Őt Flatsker Tamás követte, aki egy Clio RS-sel éppen csak 3 tizeddel maradt le a dobogó első fokáról. Szekeres Zoltán pedig 7 tizedet kapott az ezüstérmestől. Mindhárman 20 feletti kört teljesítettek, látszott, hogy óriási csata folyik ebben a csoportban. Jó volt látni, hogy mindhárman ugyanúgy örültek a helyezéstől függetlenül.

flat.jpg

A Sport kategóriát Vincze Máté nyerte, aki egy Alfa Romeo 156-ossal volt a leggyorsabb ezen a napon. 2:14.772-es időt autózott ki a dízel vasból, és ezzel maga mögé utasította Boros Tamást és Körmöczi Balázst is, akik mindketten 2:15-ös időket szórtak. Balázs teljesítménye figyelemre méltó, hiszen tinédzser éveinek elején áll. Szép jövő várhat rá, ha így folytatja csakúgy, mint testvérére, Gergőre, hiszen, mint minden sportban, itt is a fiataloké a jövő!

alfa.jpg

A Pro kategóriában Mészáros István  egy E36 328-as Bmw-vel előzte meg Bakos Norbit, aki a most már turbós Honda Civiccel megy, és idén kategóriát lépett. Norbi a tapadásra panaszkodott, hogy a régebbi, de keskenyebb gumijaival lényegesen jobban viselkedett a kocsija, mint az újabb, 17-es Yokohamákkal. Nagy csata folyt a harmadik helyezésért, de végül A Subaru SWX-es Szilvássy Levente állhatott fel az emelvényre.

swx.jpg

A Race 2-ben folytatódik Kirschner doki tavalyi szériája, miszerint a gyári Porsche egy jó futóművel slickeken verhetetlen technika. Papp Zoli és az atom Subaru egy kis szélesítéssel fejlesztett az idei szezonra, de még nem melegedett be annyira a keze, hogy beérjen 2 perc alá, ami sokak nagy álma, de valószínűleg a szezon közepére beérik ez az idő is. Füli télen sok agyalás után a legjobb tuningot, a súlycsökkentést választotta, és meg is lett az eredménye. Ebben persze segítette a vadi új szett slick gumi is, amivel egy erős 2:03-as idővel indított.

b_ozso.jpg

Idén a legkiélezettebb csatákat a Race kategóriában láthatjuk. Bozsó Atti uralja a mezőnyt, és mivel stabilan tudja hozni az 1:55-ös időket, messze vannak még tőle a vetélytársak. Taschner Ferinek viszont kifejezetten jól sikerült a holtszezonja, mivel olyat fejlesztett, amivel elsőre 1:57-et karcolt a szélesített E36-ossal. Állítólag elképesztően kanyarodik, és az egyenesekben is nehéz rajta fogást találni. Valló Zoli most is az utolsó pillanatban esett be, de azért egy 2 perc alatti idővel felállhatott a dobogóra.


janikka.jpg

A Race+-ban Bartos Jani egyeduralkodó vetélytárs híján. A verseny elején volt egy kis olajfolyása, de azután rögtön egy 1:55-ös körrel indított, amit a végére 1:54.1-el fejezett be. Elképesztően gyors a zöld Evo VI. WTCC-s nyomtáv szélességgel dolgozik, és tudomásom szerint új slickkekel a Radicalokat akarja támadni hamarosan.

csapat_jpg_ta.jpg

Az Open kategória mindhárom díját Szabolcs nyerte. A leggyorsabb mégis Dr. Balázs Szabi lett, aki egy 1:52.916-os időt pirított oda a többieknek, majd Szalai Szabi 1:53.989-et futott, és Kovács Szabi 1:54.000-val lett a harmadik. Kovács Szabi még csak tanulja a kocsit, de az autó teljesítménye és specifikációja szerint hamarosan el kell kezdenie szorongatni a többieket, úgyhogy fel kell kötni a gatyát mindenkinek.

Íme a videós összefoglaló, enjoy!

Magyar Time Attack 2017 I. Hungaroring kupa 04.27. from BITFRAME.HU on Vimeo.

 

Hamarosan jelentkezünk a további összefoglalókkal. Addig is lájkoljátok az oldalunkat, hogy első kézből értesüljetek minden információról.

https://www.facebook.com/timeattack.hu/ 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr2512466839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.