Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • Dániel Végh: Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az ... (2018.06.14. 22:40) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Martin Kay: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Ilyen Wéber Gábor idei versenyautója!

2011.04.28. 08:39 :: Bartrender

De előtte elolvashatjátok azt néhány kérdést, melyeket még indulás előtt sikerült feltennünk Gábornak.

Bartrender: A tavalyi Seat Leon Euro Cup bajnoki címe után mindenki titkon abban bízott, hogy történelmet írtok, és 2011-ben Michelisz Norbival együtt, Te is a WTCC-ben fogsz   indulni.
Sajnos nem láttunk a nevezők között...

WG: Én is így terveztem, azonban az idei szabályváltozások miatt szinte alig volt lehetőség versenyképes autót találni, a második autó versenyeztetése egyszerűen nem fért bele a csapat lehetőségeibe. A logikus döntés a 2012-es évad, minden más erőn felüli vállalás lett volna.

 

Bartrender: Milyen bajnokságban láthatunk idén és melyik csapat színeiben?

WG: Mivel semmiképp nem akartam egy évet kihagyni, így egy olyan nemzetközi bajnokság kerestem, ahol szponzori kapcsolatépítés szempontjából sem vagyok rossz helyen. A megoldás a német SEAT Leon Supercopa lett, ami a DTM partnersorozata, ennek köszönhetően nemzetközi pályákon, rengeteg néző és élő tv-közvetítés mellett. Magyarországon a SportKlub közvetíti majd a futamokat. Pályafutásom során idén először fordul elő, hogy nem Zengő-színekben versenyzem, hanem a német LogiPlus by T.A.C. Race Solutions csapatában.


Bartrender: Milyen autóval állsz rajthoz, és mit kell tudni róla?

WG: Az autó a számomra jól ismert SEAT Leon Supercopa MkII, 300 lóerővel, verseny DSG-vel és egy brutálisan jó versenyfutóművel. Vizuális különlegessége a speciális arany fényezés, amit a német csapat egyik szponzora a kedvemért választott az autóra a csapat másik autójára elkészített krómezüst színek mellé. Élőben egészen elképesztő látványt nyújtanak.




 

Bartrender: Láthatnak a szurkolók itthon is versenyezni valamikor?

WG: Az elmúlt években szinte csak nemzetközi versenyeken álltam rajthoz idehaza, ez pedig az idei naptáramat elnézve idén sem fog változni. A többit a fantáziátokra bízom.


Bartrender: Ha jól tudom már túl vagy egy sikeres, németországi teszten is. Milyen volt?

WG: Igen, egy tökéletes tesztnapot töltöttem Hockenheimben, ahol megismerkedtem a csapattal és a pályával, és rögtön elkezdtük a munkát az új versenymérnökömmel. 60 kört tettem meg a pályán, ami számomra azért volt fontos, mert itt két versenyhétvégét is rendeznek és még nem versenyeztem rajta. Délelőtt és délután is a leggyorsabb voltam, úgyhogy minden a tervek szerint haladt.



Bartrender: Mi a kitűzött cél 2011-re?

WG: A SEAT-tal az EuroCup bajnoki cím után német bajnok is szeretnék lenni, miközben a 24 órás versenyeken szeretnénk minél előrébb végezni a hazai BMW csapattal. Ezen kívül egy-két egyéb verseny is szóba jöhet - meglátjuk.


Bartrender: Kik támogatnak az idei szezonban?

WG: Idén is támogat a Grimm, mellettük a StoraEnso, a LogiPlus és természetesen a Zengő-Dension-nal sem szakad meg a kapcsolatom.

 

Találkozunk hétvégén, Hockenheimben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr932861263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.