Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • Dániel Végh: Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az ... (2018.06.14. 22:40) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Martin Kay: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Bejegyzés alcíme...

Ki ér be először 2:00 alá a Hungaroringen?

2013.06.14. 12:00 :: SzuTi

Nagy erőfeszítésünkbe tellett, amíg össze tudtuk hozni a Hungaroring idei első Time Attack versenyét. Először az áprilisi hó mosta el, majd egy kis MNASZ-es egyeztetés kellett ahhoz, hogy problémamentesen tudjuk lebonyolítani az idei év első Hungaroringes versenyét. Kijelenthetem, hogy ez volt minden idők egyik legjobb Hungaroringes amatőr pályaversenye. Az itt látható időeredmények és videók mindent elmondanak:

37024_520735887989802_960654446_n.jpg

Race kategóriában még az utolsó 15 percben sem lehetett tudni, hogy ki lesz a leggyorsabb, Árvai Imi és Bozsó Attila körről körre javították meg egymás idejét, és azon a napon a Nissan GTR és sofőrje volt a gyorsabb. Ennek ellenére a leglátványosabb előzési kísérlet mégis Bozsó Attila nevéhez fűződik, aki úgy döntött, hogy beinteget a BMW fenekével Lázár Iminek. Nagyon látványos volt, de szerencsére nem sikerült. Íme élőben:

Holnap kint leszünk a Totalcar Trackday-en is és autóztatunk, kapcsolatot építünk. Egy szerencsés a 100 közül jobb 1-ből tapasztalhatja meg, hogy egy Radical SR5 mennyire irgalmatlanul gyors tud lenni még egy erős utcai autóhoz képest is. Tapasztalt sofőrünk, Szalai Szabolcs nyerte aznap is az Open kategóriát 1.56.135-ös idővel. Íme a kör:

 Az összefoglaló videóból is jól lehet látni, hogy iszonyatosan erős a mezőny. A pályán persze nagy csaták vannak, de a nap végén mindenki elégedetten távozik. Sose legyen ez másképp!

Következő versenyünk szintén a Hungaroringen lesz, június 18-án. 40 főre limitáltuk a nevezők számát, és 1 héttel a versenykiírás után már betelt az összes hely, így a további nevezőket már csak várólistára tudtuk felírni. Ennek ellenére mindenkit szeretettel várunk, mivel kedden már 16 órától kint leszünk, készülődünk, és szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy aznap derül ki, ki fog tudni először bemenni 2:00 alá az "amatőr" versenyzők közül.

nevezők.jpg

Címkék: honda bmw porsche nissan hungaroring evo subaru gtr time attack tunexcom impeza

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr565246739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2013.07.18. 13:15:56

Sziasztok, van esetleg olyan fórum ahol pályázással kapcsolatos műszaki kérdéseket lehet megvitatni kérdezni tapasztaltabb versenyzőktől, és mondjuk a legutolsó bejedzés nem 2011es...:(

Köszi

SzuTi 2013.07.19. 12:26:57

Szia!

Mi érdekelne? Elég sokan pályázunk, írj emailt, hogy mit szeretnél tudni.