Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • Dániel Végh: Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az ... (2018.06.14. 22:40) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Martin Kay: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Óriáscsapatás a Hungaroringen? Na ez lesz!

2013.08.30. 10:30 :: SzuTi

Mindenki megfeszített tempóban készült a Pannónia-Ring után, hogy felkészítse a versenyautóját az augusztus 13-ig Hungaroringes Time Attackra. Még a sűrű program ellenére is 27 nevező autó sorakozott fel a Hungaroring aszfaltcsíkján a boxutcában. Voltak köztük újonc versenyzők is, akik csak az első szárnypróbálgatásaikat tették versenysorozatunkban, de a többség az éves pontversenyben eddig elért pontjaiért küldött, hogy minél előrébb végezzen a kategóriájában.

9509319167_aa95f89cb1_b.jpg

A Sport kategóriában Boros Tamás új versenyzőként egyből tarolt Sárándi Gergő előtt, aki egy épített Swiftet terelgetett a verseny ideje alatt, és ezzel megelőzte a pontversenyt vezető Asztalos Ferit, aki  most csak egy bronzérmet tudott összeautózni az MR2-es Toyotával. Dóri Szilárdnak sajnálatos műszaki hibája miatt csapágyas lett a motorja, így egy kicsit leszakadt a ponttáblázatban, de azért még így is stabilan tartja a 2. helyezését, és így még van esélye az idei 2 versenyünkön, hogy megszerezze a kategóriaelsőséget.

1150468_572507412812649_968621611_o.jpg

A Pro kategóriában Balázs Szabi beért az általa ígért 2:10-es álomhatár alá, ezzel sok borsot törve Valló Zoli orra alá, aki sajnos nem tudott jelen lenni a versenyen, de on-line kapcsolatban állt Fömivel, és most nem idézném reakciójának pontos részleteit. Őt Lőcsei Áron követte, aki újra a semi slick gumikat választotta a full slickek helyett, ami szerintem pont az a 2-3 másodperc lemaradást okozta, amennyivel lassabb volt, mint az S2000-es Honda. Szavai szerint a fokozatosság elve alapján szeretne autózni, hogy ki tudja tapasztalni a futómű és a gumik adta lehetőségeket, határokat. A dobogó 3. helyére Dévai Zsolt állhatott fel egy BMW 325-tel.

9511937996_9f6b930765_b.jpg

A Race 2 kategóriában volt a legnagyobb csata. Újra beszállt a Ringbe Halaska Professzor is a 350Z-vel, de sajnos a dobogóra nem tudott felállni, mivel Horváth Tomi beelőzte, aki mostantól már ebben a kategóriában rója a köröket. Több mint 1 másodperccel volt gyorsabb, pedig gumiproblémával küzdött most is, mint legutóbb Ostffyasszonyfán. Fél másodperccel viszont őt is beelőzte Sanci az Evo X volánja mögött, aki az etanolos programozás és sok gyakorlás miatt egyre gyorsabb. Ha jól olvastam az infókat, akkor pár apró módosítással készül a holnapi Hungaroringes versenyre. Berkes Csabi viszont kétségtelenül jól halad a Porsche volánjánál: most zsír új slickekkel készült, és meg is futotta élete legjobb körét, 2:02-t, ami elég erős idő egy gyári autótól.

9511932044_b2b29fec7d_b.jpg

A Race kategóriában egyre izgalmasabb a csata, mivel idei újoncként Bartos Janika is beszállt a nagyok küzdelmeibe, aki egy iszonyatosan erős Mitsubishi Evo 6-ot terelget. Erről az autóról nemsokára leadunk egy komolyabb cikket is. Jani most 7 tizeddel maradt le a dobogóról Gallai Zsolti előtt, aki egyre stabilabban megy, és ez a technika iránti bizalmát is mutatja. Zsoltinak így is hatalmas szerencséje volt, hogy a célegyenes ráfordítóban észrevette, hogy valami nem stimmel a gumijával, és nem gyorsította 220km/h-ra a kompresszoros NSX-et, mert, mint a kép is mutatja, a gumi oldala teljesen elvált a futófelülettől.

1185855_569433043120086_939942317_n.jpg

Ezüstérmesként Bozsó Atti is beért a 2 perces álomhatár alá, ami egy erős idő, és talán ha ő is tudna teljesen új slickekkel menni, akkor megfogható lenne Árvai Imi és a GT-R. Ott voltam, amikor Imit hívta a párja, hogy most már fejezze be a sétakocsikázást, és hasítson egy 1:57-es időt. Ez ott még nem sikerült neki, de ennek ellenére így is megnyerte a Race kategóriát. Furcsa volt, hogy Mészáros Tomi nem találta meg a jó beállítást, és csak 2:04-es kört tudott menni a kupás Leonnal, mivel már ment 2:02-t, és ennél még jobb idő is lenne az autóban. Remélhetőleg megtalálják. Bunker is megdöntötte egyéni rekordját egy 2:06-os körrel, csak így tovább!

Az Open kategóriában Szalai Szabinak nem akadt társa, így egy laza autóztatás alatt, ahol a barátait vitte körbe félig versenytempóban, így is futott egy 1:57-es kört. Kíváncsian várom, hogy lesz e esetleg Szabinak egy olyan döntése, hogy elinduljon egy nemzetközi versenyen, ahol a kategóriájával azonos autók ellen küzdhet, hiszen a Pannónia-Ringen már futott olyan kört, amilyet az Autós Gyorsasági szakágban Gruber Willibald.

1116056_572507919479265_1669310336_o.jpgKépgalériák:

http://www.flickr.com/photos/trblaise/sets/72157635074321490/page3/

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.572505976146126.1073741845.167254116671316&type=1

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.569429089787148.1073741843.167254116671316&type=1

Valószínűleg mindenki tudja már, hogy a következő versenyünk a Hungaroringen lesz holnap a Totalcar Trackday betétfutamaként, tehát Kedves Olvasó, ha bármi programod lenne hétvégére, akkor mondd le! Csak nálunk 41 versenyautó próbálja megfutni élete leggyorsabb körét, és ilyen 2 napos fesztivált még nem látott a világ!

Az esemény facebookos oldala:

https://www.facebook.com/events/293629140775453/

Facebookos oldalunk pedig itt likeolható:

https://www.facebook.com/timeattack.hu

Breaking News:

3 év után most 2013 szeptember 26-án újra nekiszaladunk egy Euro-Ring Super Pole versenynek, ami az egyik legizgalmasabb lebonyolítási rendszerünk. Ami nagy előnye még a pályának, hogy itt nagyon könnyen lehet meglepetés, mivel a kisebb, kanyargós pályán a kevésbé erős, de könnyű és gyors autók is mehetnek pályarekordot, ami versenyünkön még hivatalos méréssel Halaska Lacié egy 1:18.5-ös körrel. Tehát ha elég bátorságot és ügyességet érzel magadban, és a kocsid is alkalmas arra, hogy ennél gyorsabb légy, akkor ne habozz, gyere el és mutasd meg, hiszen nálunk minden kategóriában győzhetsz!

Az esemény facebookon:

https://www.facebook.com/events/205971439568180/

Nevezési lap:

https://docs.google.com/forms/d/1euIw3a8AhiZW5X9KEtHBpnZVFekZ7PG7PNLG6j7zzkg/viewform

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr855467322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.