Tuning, ahogy mi szeretnénk - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c35367322
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2018-06-14T22:40:07+02:00
2018-06-14T22:40:07+02:00
Dániel Végh
http://blog.hu/user/1366384
Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az autóm hyundai sonata nf 2.4 162lovas. Utána olvastam, hogy ez a motor jól bírja a nagyobb nyomást is, sőt ugyan ilyen motorkódú autókat gyártották turbósan is,például hyundai genesis cupe 2.0T.Az érdekelne, hogy milyen teljesítményt lehetne kicsikarni az autóból és az milyen anyagi ráfordításával jár?
https://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car/full_commentlist/1#c33150357
Válasz erre: Celica GT4 ST205 Time Attack car
2017-05-31T18:56:59+02:00
2017-05-31T18:56:59+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza!
https://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car/full_commentlist/1#c33150005
Válasz erre: Celica GT4 ST205 Time Attack car
2017-05-31T17:39:52+02:00
2017-05-31T17:39:52+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
qrva jó:)
https://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car/full_commentlist/1#c33147357
Válasz erre: Celica GT4 ST205 Time Attack car
2017-05-31T11:02:59+02:00
2017-05-31T11:02:59+02:00
s4tch
http://blog.hu/user/247616
állat! ki gondolta volna, hogy a corolla ts-ből idáig jutsz :) gratulálok!
https://tuning.blog.hu/2017/02/24/magyar_time_attack_191/full_commentlist/1#c32518343
Válasz erre: Magyar Time Attack 2017
2017-02-25T10:50:17+01:00
2017-02-25T10:50:17+01:00
hofi601
http://blog.hu/user/546063
Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mondjuk pont nem a tapadást kerstem, azt meg kell hagyni. :)
https://tuning.blog.hu/2017/01/09/celica_gt4_st205_reloaded/full_commentlist/1#c32121299
Válasz erre: Celica GT4 ST205 reloaded
2017-01-10T00:07:46+01:00
2017-01-10T00:07:46+01:00
Martin Kay
http://blog.hu/user/90638
<a href="http://tuning.blog.hu/2017/01/09/celica_gt4_st205_reloaded?full_commentlist=1#c32120403" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32120403 );">@SzuTi</a>: Szia!<br />
<br />
350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának, amiről még itt a blogon írsz. Talán sikerülne elérni valami eredményt, hiszen utassal mentem a múltkor 2:20 körül. - már az utasom szerint, nekem nagyobb gondom is volt, mint az időt mérjem. Nem vagyok még olyan ügyes pilóta :D<br />
<br />
Legközelebb kipróbálom stabilizátor nélkül, de biztos tele lesz a gatya. Kíváncsi vagyok, mikor hirdetik meg idén az első nyílt napot.
https://tuning.blog.hu/2017/01/09/celica_gt4_st205_reloaded/full_commentlist/1#c32120403
Válasz erre: Celica GT4 ST205 reloaded
2017-01-09T21:43:21+01:00
2017-01-09T21:43:21+01:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2017/01/09/celica_gt4_st205_reloaded?full_commentlist=1#c32118289" class="reply_nick_90638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32118289 );">@Onizuka</a>: Szia!<br />
<br />
Milyen kocsival mész? Utcai kocsival nem javaslom én sem a rázóköveket, ott nem a tizedekért mész, mindenesetre a menetstabilizátort jobb kikapcsolni, ha időt is szeretnél menni, mert akkor nem szól bele folyton a kigyorsításoknál és az autó fenekét is engedi egy kicsit mozogni.
https://tuning.blog.hu/2017/01/09/celica_gt4_st205_reloaded/full_commentlist/1#c32118289
Válasz erre: Celica GT4 ST205 reloaded
2017-01-09T16:45:41+01:00
2017-01-09T16:45:41+01:00
Martin Kay
http://blog.hu/user/90638
Látom, mindig jól rámész a rázókövekre. Én úgy vagyok vele, hogy akkor már gond van, ha ott pattog a kerék - igaz, én a rendszámos kocsival szoktam huligánkodni. Minden esetre nekem fáj szinte a kocsi helyett.<br />
Gondoltam, legközelebb már menetstabilizátor nélkül vágok neki, mert eddig érezhetően csak a célegyenes előtti két kanyarban szólt bele a dolgomba (amikor egyszerűen elveszi a gázt a kerékpörgés miatt), a fékek maguktól soha nem aktiválódtak. <br />
Most a "majdnem eldobtam" videódat látva kissé elbizonytalanodtam :)
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c29113246
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2016-01-15T00:44:42+01:00
2016-01-15T00:44:42+01:00
Szegiswift
http://blog.hu/user/1085226
Lássuk csak szoval van egy swiftem kb 240 000 kmrel de 92 le nel szeretnek belole tobbet kihozni.az autoval ezer kmt jarok havonta 2x egyhuzamba mit tehetek h a motor sérülése nelkül plusz erőt csiholjunk ki előre is köszi az értelmes válaszokat
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c25725893
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2015-01-13T16:08:05+01:00
2015-01-13T16:08:05+01:00
Petróczki György
http://blog.hu/user/951145
Hello Roland a segítségedet szeretném kérni rx8 ügyben halehetne kérni elérhetőséget?
https://tuning.blog.hu/2014/08/22/magyar_time_attack_iii_hungaroring_kupa/full_commentlist/1#c24247127
Válasz erre: Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa
2014-08-23T17:14:04+02:00
2014-08-23T17:14:04+02:00
szecseiadam
http://blog.hu/user/801441
Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick nagyot dobna meg a koridin
https://tuning.blog.hu/2014/05/19/gyozelem_vagy_halal_893/full_commentlist/1#c23014975
Válasz erre: Győzelem, vagy halál!
2014-05-21T23:47:43+02:00
2014-05-21T23:47:43+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2014/05/19/gyozelem_vagy_halal_893?fullcommentlist=1#c22995972" class="reply_nick_862248" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22995972 );">@Zsola,mazsola</a>: <br />
<br />
Köszi, igyekszem:-)<br />
Celica ügyben nézd meg a facebookon a Toyota sportauti klubot, indexen a celica fórumot.
https://tuning.blog.hu/2014/05/19/gyozelem_vagy_halal_893/full_commentlist/1#c22995972
Válasz erre: Győzelem, vagy halál!
2014-05-20T18:08:04+02:00
2014-05-20T18:08:04+02:00
Zsola,mazsola
http://blog.hu/user/862248
De jó lenne, ha az én Cecilem is ilyen jól nézne ki. :) Sajnos még márkatárs sem nagyon van akivel kiélhetném autóbuzériám. Sok sikert a szezonra. Engem megvettél ezzel az autóval és hanggal kilóra :D
https://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts/full_commentlist/1#c22635549
Válasz erre: Corolla T-Sport kicsit másképp
2014-04-22T18:18:38+02:00
2014-04-22T18:18:38+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
Publikus az emailem, îrd oda.
https://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts/full_commentlist/1#c22635517
Válasz erre: Corolla T-Sport kicsit másképp
2014-04-22T18:14:27+02:00
2014-04-22T18:14:27+02:00
NorbertB
http://blog.hu/user/863839
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts?fullcommentlist=1#c22629033" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22629033 );">@SzuTi</a>: És itt nálunk vagy környékbeli országokban nem lehet olyan cég ami még ilyenekkel foglalkozik?<br />
Mer komolyan már mindenféle képen kerestem a Google-ban de nem nagy sikerrel, csak fórumok jöttek elő amiben sajnos nem volt említve weboldal :/
https://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts/full_commentlist/1#c22629033
Válasz erre: Corolla T-Sport kicsit másképp
2014-04-22T12:29:50+02:00
2014-04-22T12:29:50+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts?fullcommentlist=1#c22628855" class="reply_nick_863839" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22628855 );">@NorbertB</a>: szia!<br />
<br />
Youtubeon is vàlaszoltam, lesd meg:-)
https://tuning.blog.hu/2011/07/29/corolla_ts/full_commentlist/1#c22628855
Válasz erre: Corolla T-Sport kicsit másképp
2014-04-22T12:05:52+02:00
2014-04-22T12:05:52+02:00
NorbertB
http://blog.hu/user/863839
Hello, egy olyan kérdésem lenne, hogy ezt a TTE kompresszor szettet hol találtad meg?<br />
Esetleg egy webolalt vagy egy pontos linket tudnál csatolni ? :)
https://tuning.blog.hu/2013/12/03/time_attack_zarofutam_az_euro-ringen/full_commentlist/1#c21160571
Válasz erre: Time Attack zárófutam az Euro-Ringen.
2013-12-03T13:03:11+01:00
2013-12-03T13:03:11+01:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
Ez nagyon időjárás függő. Idén Március végén lett volna verseny, de akkor havazott egy hatalmasat, így csak áprilisban kezdtünk. Amint 15 fok körül van és napos az ég nyomni fogjuk!
https://tuning.blog.hu/2013/12/03/time_attack_zarofutam_az_euro-ringen/full_commentlist/1#c21160336
Válasz erre: Time Attack zárófutam az Euro-Ringen.
2013-12-03T12:27:55+01:00
2013-12-03T12:27:55+01:00
LSL
http://blog.hu/user/192114
Következő szezon mikor kezdődik? Mikorra legyen 'versenykész' a 'technika'?<br />
Április vége?<br />
Alig várom
https://tuning.blog.hu/2013/09/18/new_generation_evo_vi_483_hp/full_commentlist/1#c20635137
Válasz erre: New Generation Evo VI. 483 HP
2013-09-19T07:54:45+02:00
2013-09-19T07:54:45+02:00
GifLand
http://blog.hu/user/16827
jó kis gép ez
https://tuning.blog.hu/2013/09/18/new_generation_evo_vi_483_hp/full_commentlist/1#c20630185
Válasz erre: New Generation Evo VI. 483 HP
2013-09-18T13:03:15+02:00
2013-09-18T13:03:15+02:00
bézséká
http://blog.hu/user/390635
Király! :)
https://tuning.blog.hu/2011/01/10/tdi_tuning_ki_kell_szamolni/full_commentlist/1#c20574224
Válasz erre: TDI-tuning: ki kell számolni!
2013-09-10T14:12:35+02:00
2013-09-10T14:12:35+02:00
zeddez
http://blog.hu/user/296536
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/01/10/tdi_tuning_ki_kell_szamolni?fullcommentlist=1#c12177178" class="reply_nick_543958" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12177178 );">@Norbi G</a>: na megy egy sportkocsiba eleve mikor megy bele 3-400k km...?
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20253100
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-21T00:05:43+02:00
2013-07-21T00:05:43+02:00
cukkkorka
http://blog.hu/user/796810
azért nem semmi, hogy az 1,6-os BMW idejét nem tudják ezek a gépcsodák!
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20248302
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T22:05:33+02:00
2013-07-19T22:05:33+02:00
MyGod
http://blog.hu/user/798766
Élvezhetetlen a video zenével..
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20247774
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T20:38:11+02:00
2013-07-19T20:38:11+02:00
Szaszy G
http://blog.hu/user/243722
<a href="http://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr?fullcommentlist=1#c20246686" class="reply_nick_803648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20246686 );">@Ambrus Gergely</a>: Ha toltava megfutom az 1:55-öt lecidázol? ;-)
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20247720
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T20:29:16+02:00
2013-07-19T20:29:16+02:00
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX
http://blog.hu/user/46496
Kar volt megalazni a belso kameras felveteleket zenevel.
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20247535
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T19:51:16+02:00
2013-07-19T19:51:16+02:00
Sayniqua (törölt)
http://blog.hu/user/215399
<a href="http://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr?fullcommentlist=1#c20246686" class="reply_nick_803648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20246686 );">@Ambrus Gergely</a>: Hehhh.... Az önmarketinged kissé idejétmúlt és túl nyomulós.<br />
Vegyél egy ilyen autót, tuningold meg, persze mindezt a saját pénzeden és hajrá! Senki sem áll az utadba. Drukkolok neked.
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20247440
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T19:32:27+02:00
2013-07-19T19:32:27+02:00
nitro1
http://blog.hu/user/111285
<a href="http://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr?fullcommentlist=1#c20247201" class="reply_nick_782494" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20247201 );">@Thanathos</a>: Ne etesd, ne etesd! :-D
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20247201
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T18:44:40+02:00
2013-07-19T18:44:40+02:00
Thanathos
http://blog.hu/user/782494
<a href="http://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr?fullcommentlist=1#c20246686" class="reply_nick_803648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20246686 );">@Ambrus Gergely</a>: <br />
Nem elég ámokfutásod helyszínéül a Vezess.hu?<br />
Már ide is befészkeled magad?<br />
Hidd el, senki sem kíváncsi a hülyeségeidre.
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20246686
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T17:06:10+02:00
2013-07-19T17:06:10+02:00
Ambrus Gergely
http://blog.hu/user/803648
az autóban benne van, csak kell egy jó pilóta aki kihozza belőle, pl én.
https://tuning.blog.hu/2013/07/19/mi_mas_buntethetne_ha_nem_egy_gtr/full_commentlist/1#c20246684
Válasz erre: Mi más büntethetne így, ha nem egy GT-R?!
2013-07-19T17:05:30+02:00
2013-07-19T17:05:30+02:00
Ambrus Gergely
http://blog.hu/user/803648
ezzel az autóval sokkal jobb időt lehetne futni.<br />
én ezzel a GTR-el 1:55-ös időt mennék.
https://tuning.blog.hu/2013/06/14/ki_er_be_eloszor_2_00_ala_a_hungaroringen/full_commentlist/1#c20244854
Válasz erre: Ki ér be először 2:00 alá a Hungaroringen?
2013-07-19T12:26:57+02:00
2013-07-19T12:26:57+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
Szia!<br />
<br />
Mi érdekelne? Elég sokan pályázunk, írj emailt, hogy mit szeretnél tudni.
https://tuning.blog.hu/2013/06/14/ki_er_be_eloszor_2_00_ala_a_hungaroringen/full_commentlist/1#c20238670
Válasz erre: Ki ér be először 2:00 alá a Hungaroringen?
2013-07-18T13:15:56+02:00
2013-07-18T13:15:56+02:00
MarcoABF
http://blog.hu/user/244594
Sziasztok, van esetleg olyan fórum ahol pályázással kapcsolatos műszaki kérdéseket lehet megvitatni kérdezni tapasztaltabb versenyzőktől, és mondjuk a legutolsó bejedzés nem 2011es...:(<br />
<br />
Köszi
https://tuning.blog.hu/2013/03/28/kenyeret_es_cirkuszt_a_nepnek_177/full_commentlist/1#c19424169
Válasz erre: Kenyeret és cirkuszt a népnek!
2013-04-01T10:09:01+02:00
2013-04-01T10:09:01+02:00
crix
http://blog.hu/user/49110
A jobb1-es ballaszt lehet, hogy balance :)
https://tuning.blog.hu/2013/03/28/kenyeret_es_cirkuszt_a_nepnek_177/full_commentlist/1#c19395807
Válasz erre: Kenyeret és cirkuszt a népnek!
2013-03-28T19:48:32+01:00
2013-03-28T19:48:32+01:00
Ronin_
http://blog.hu/user/240466
Jó rendben. Jobb gumik és a j1-es ballaszt nélkül min. 1 sec-el jobb lenne.
https://tuning.blog.hu/2013/03/12/time_attack_2012/full_commentlist/1#c19253779
Válasz erre: Time Attack 2012-2013
2013-03-13T15:49:14+01:00
2013-03-13T15:49:14+01:00
effendi79
http://blog.hu/user/445446
"Budapesttől csupán 200 km-t kell megtennie a lelkes autósnak Ostffyasszonyfáig."<br />
<br />
Teccikérteni?
https://tuning.blog.hu/2013/03/12/time_attack_2012/full_commentlist/1#c19247337
Válasz erre: Time Attack 2012-2013
2013-03-12T23:18:20+01:00
2013-03-12T23:18:20+01:00
barnapapa
http://blog.hu/user/283664
Nahát, nem is tudtam, hogy Ostffyasszonyfa a világ bármely pontjától kerek 200 km-re fekszik.
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c18731714
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2013-01-07T20:46:55+01:00
2013-01-07T20:46:55+01:00
Bartrender
http://blog.hu/user/422399
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat?fullcommentlist=1#c18730771" class="reply_nick_772942" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18730771 );">@Tavarnai Gergely</a>: A fenti kommentlők között megtalálod Rolandot is. Szerintem dobj neki egy üzenetet és egyeztessetek ;)
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c18730771
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2013-01-07T19:16:06+01:00
2013-01-07T19:16:06+01:00
Tavarnai Gergely
http://blog.hu/user/772942
Sziasztok!<br />
Tudna valaki abba segíteni h a Varga Roland (rx8 guru)merre felé dolgozik/hol van műhelye mert van pár problémám a kocsival és gondoltam ö jobban ért hozzá mint egy normál autószerelő.Előre is köszi a választ.
https://tuning.blog.hu/2012/06/08/40_auto_9500_loero_time_attack_hungaroring_kupa/full_commentlist/1#c16935652
Válasz erre: 40 autó, 9500 lóerő. Ez a Time Attack!
2012-06-08T15:28:42+02:00
2012-06-08T15:28:42+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/06/08/40_auto_9500_loero_time_attack_hungaroring_kupa?fullcommentlist=1#c16934701" class="reply_nick_733590" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16934701 );">@lazarimre</a>: <br />
<br />
Igen, de alapvetően nem mindegyik versenyautó:-)
https://tuning.blog.hu/2012/06/08/40_auto_9500_loero_time_attack_hungaroring_kupa/full_commentlist/1#c16934701
Válasz erre: 40 autó, 9500 lóerő. Ez a Time Attack!
2012-06-08T13:44:39+02:00
2012-06-08T13:44:39+02:00
lazarimre
http://blog.hu/user/733590
"A legfanatikusabbak 20-30 kört mentek a 2 óra alatt, ami nagyon szép teljesítmény utcai autóktól.": Hát még a tuningoltaktól! :)
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16639349
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T22:04:33+02:00
2012-05-14T22:04:33+02:00
Make Valamit
http://blog.hu/user/140535
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan?fullcommentlist=1#c16636434" class="reply_nick_721577" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16636434 );">@Gixef</a>: autókölcsönző mire való? csak a rendszámot pattintsd le a pálya előtt :>
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16638672
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T21:11:49+02:00
2012-05-14T21:11:49+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan?fullcommentlist=1#c16638466" class="reply_nick_726123" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16638466 );">@Bugatti Weimar,vagy Veyron vagy mi</a>: egy jó vti-vel jó gumikkal 2.20 körüli időt lehet menni:-)
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16638657
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T21:10:51+02:00
2012-05-14T21:10:51+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan?fullcommentlist=1#c16638638" class="reply_nick_714956" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16638638 );">@Blade 147GTA</a>: akkor jó:-)
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16638638
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T21:08:56+02:00
2012-05-14T21:08:56+02:00
Blade 147GTA
http://blog.hu/user/714956
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan?fullcommentlist=1#c16638011" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16638011 );">@SzuTi</a>: <br />
Természetesen király lett!:))
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16638466
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T20:55:08+02:00
2012-05-14T20:55:08+02:00
Bugatti Weimar,vagy Veyron vagy mi
http://blog.hu/user/726123
Jó lesz,ott leszek én is! :) Igaz nem egy Veyronnal,csak egy utcai,munkába járós VTi Civicel,de az élményért megéri!
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16638011
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T20:14:48+02:00
2012-05-14T20:14:48+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
Hogy tetszik? Mi is nagyon vàrjuk:-)<a href="http://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan?fullcommentlist=1#c16637923" class="reply_nick_714956" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16637923 );">@Blade 147GTA</a>:
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16637923
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T20:06:53+02:00
2012-05-14T20:06:53+02:00
Blade 147GTA
http://blog.hu/user/714956
Ott vagyok a videóban, hurrá!:)))<br />
De soká lesz még vasárnap..:))
https://tuning.blog.hu/2012/05/14/csinald_te_is_norbi_utan/full_commentlist/1#c16636434
Válasz erre: Csináld Te is Norbi után!
2012-05-14T17:27:35+02:00
2012-05-14T17:27:35+02:00
Gixef
http://blog.hu/user/721577
Jó kis móka lehet. Kár, hogy nekem nincs olyan verdám, amivel lehetne indulni egy ilyen megmérettetésen. Sok sikert kívánok a rendezéshez, meg persze jó időt. :)
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c16142080
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2012-03-20T18:35:45+01:00
2012-03-20T18:35:45+01:00
Tomcy
http://blog.hu/user/173791
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat?fullcommentlist=1#c16141642" class="reply_nick_716544" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 16141642 );">@Luciene85</a>: Szia! Nem az enyém lett turbósítva, hanem egyik márkatársé, de nagy szívás hidd el, én nem vágnék bele a helyedben!<br />
Inkább vegyél egy Colt 1.5t ami gyárilag is turbós, aláraksz egy kipuffot meg szűrőt, meg egy chipet(nem kókány szart) és 200le.<br />
<br />
Ha sportod van és azt akarod tuningolni akkor kipuff, direktszűrő, csináltatni kell egy veztengelyt hozzá meg egy greddy ecu. Ez a drágább megoldás de nem lesz tőle hengerfejes a kocsid.<br />
Ja és 1.3-1.5-öt nem akarj tuningolni, csak SS-t mert nincs értelme.
https://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat/full_commentlist/1#c16141642
Válasz erre: ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
2012-03-20T17:26:57+01:00
2012-03-20T17:26:57+01:00
Luciene85
http://blog.hu/user/716544
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/17/turbositas_motorepites_ecu_programozas_nem_varazslat?fullcommentlist=1#c12931183" class="reply_nick_173791" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12931183 );">@Tomcy</a>: Szia. Most olvastam hogy tavaly márciusban beszerelésre került a turbó kit a kocsidba. Érdeklődni szeretnék a folyamatról, mi volt a teendő.... meg a többi. Azaz minden ami vele járt érdekelne mert én is szeretném megcsinálni a Suzimat Turbósra. Szóval el kellene egy kis segítség.
https://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back/full_commentlist/1#c15895133
Válasz erre: Time Attack Reloaded
2012-02-22T08:51:05+01:00
2012-02-22T08:51:05+01:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back?fullcommentlist=1#c15895073" class="reply_nick_16250" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15895073 );">@Sopánka76</a>: <br />
<br />
Ha az autòd mondjuk 200 lòerôs ès 1230 kilò, akkor a Te szàmod a sùly elosztva a lòerôvel: 6.15. Ha valami bitang erôs autòd van, akkor ugyanez a szám lehet 4, vagy kevesebb is. Akkor a legjobb kategòriàba leszel rangsorolva.
https://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back/full_commentlist/1#c15895104
Válasz erre: Time Attack Reloaded
2012-02-22T08:47:36+01:00
2012-02-22T08:47:36+01:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back?fullcommentlist=1#c15895032" class="reply_nick_107886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15895032 );">@sufnyi</a>: <br />
<br />
A terv egy olyan program, ahol az összes itthoni autós ôrültsèg ès àgazat színre lèp ès mindenki jòl èrzi magàt!:-)
https://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back/full_commentlist/1#c15895073
Válasz erre: Time Attack Reloaded
2012-02-22T08:41:54+01:00
2012-02-22T08:41:54+01:00
Sopánka76
http://blog.hu/user/16250
Bocs, nem fordítva, elnéztem, de a mértékegységet akkor sem értem. 100 Lóerő per tonna az egység?
https://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back/full_commentlist/1#c15895068
Válasz erre: Time Attack Reloaded
2012-02-22T08:40:59+01:00
2012-02-22T08:40:59+01:00
Sopánka76
http://blog.hu/user/16250
Mi az, hogy súly/lóerő? :o<br />
Mértékegységet is adjatok kérlek, laikusok kedvéért.<br />
(Mivel a nagyobb a komolyabb, gondolom inkább fordítva van, lóerő per tömeg, nem?)
https://tuning.blog.hu/2012/02/21/time_attack_is_back/full_commentlist/1#c15895032
Válasz erre: Time Attack Reloaded
2012-02-22T08:35:04+01:00
2012-02-22T08:35:04+01:00
sufnyi
http://blog.hu/user/107886
Hemi 426 veri mindegyiket....gondolom. Félre a trollkodással. Kíváncsi vagyok a Slovakiaringen mit dobtok össze? Remélem valami nyílt napos őrültködés ahol benzin csurog az embernek még a füléből is.
https://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs/full_commentlist/1#c15312035
Válasz erre: Ford Focus 1.6 benzin, vagy egy etalon RS?
2011-12-25T15:27:18+01:00
2011-12-25T15:27:18+01:00
RST
http://blog.hu/user/594638
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs?fullcommentlist=1#c15309529" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15309529 );">@SzuTi</a>: A te kezedbe szívesen odaadom,ha tavaszig nem megy el, beszélünk róla. ;)
https://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs/full_commentlist/1#c15309529
Válasz erre: Ford Focus 1.6 benzin, vagy egy etalon RS?
2011-12-24T22:55:17+01:00
2011-12-24T22:55:17+01:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs?fullcommentlist=1#c15309424" class="reply_nick_594638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15309424 );">@RST</a>: <br />
<br />
Ha kimész, én szívesen kipróbálnám a pályán, még mielőtt eladod;-)
https://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs/full_commentlist/1#c15309424
Válasz erre: Ford Focus 1.6 benzin, vagy egy etalon RS?
2011-12-24T22:39:23+01:00
2011-12-24T22:39:23+01:00
RST
http://blog.hu/user/594638
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs?fullcommentlist=1#c15307441" class="reply_nick_422399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15307441 );">@Bartrender</a>: :) 1x kimentem.. :) Utcai gumival. Nem kellett volna! :D Jövő év elején megy a piacra ugyhogy nem valószínű,hogy ezzel mégegyszer kipróbálom. De egy másikkal megyek az tuti.. (uj projekt, erősebb kell) :)
https://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs/full_commentlist/1#c15307441
Válasz erre: Ford Focus 1.6 benzin, vagy egy etalon RS?
2011-12-24T14:54:27+01:00
2011-12-24T14:54:27+01:00
Bartrender
http://blog.hu/user/422399
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs?fullcommentlist=1#c15304084" class="reply_nick_594638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15304084 );">@RST</a>: Gratula! Most már pályán is kellene néha látnunk ezt a szépséget! ;-)
https://tuning.blog.hu/2011/03/04/ford_focus_1_6_benzin_vagy_inkabb_egy_etalon_5_ajtos_rs/full_commentlist/1#c15304084
Válasz erre: Ford Focus 1.6 benzin, vagy egy etalon RS?
2011-12-23T22:55:41+01:00
2011-12-23T22:55:41+01:00
RST
http://blog.hu/user/594638
Meglett a cél! :) 380Le Pár hete.. Negyedmérföldet nemtudok de szerintem 12.8 környéke.
https://tuning.blog.hu/2011/09/02/fiat_x1_9/full_commentlist/1#c14348242
Válasz erre: Rúgott már hátba 520 ló???
2011-09-02T19:19:31+02:00
2011-09-02T19:19:31+02:00
zeddez
http://blog.hu/user/296536
Ez a feher egy izraeli x1/9 reinkarnacioja:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=kqB5Jbed-L8">www.youtube.com/watch?v=kqB5Jbed-L8</a>
https://tuning.blog.hu/2011/09/02/fiat_x1_9/full_commentlist/1#c14345825
Válasz erre: Rúgott már hátba 520 ló???
2011-09-02T13:33:26+02:00
2011-09-02T13:33:26+02:00
w a s d
http://blog.hu/user/91284
"Ekkor a bejáratásnál 0.8 bar-on 5000/ fordulaton már 260 lóerőt értek el, de ez csak az arra volt elég, hogy tisztábban lássák az irányt, amerre majd szeretnének tovább fejleszteni." :D<br />
<br />
Itt egy másik(?), igaz könnyebbnek írt X1/9 mérése:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0476&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=800">timeslip.hu/reszletes.php?car=0476&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=800</a><br />
<br />
A mért autó (igaz keréken) 240- 250 LE körül tudott, ha lehet hinni a mérésnek, a mérés módszerének. Így vicces ez a "csak az arra volt elég" dolog.:D (Jó, persze, ha csak mint autót nézzük, és nem mint versenyautót.)
https://tuning.blog.hu/2011/03/11/kozepmotoros_szaladgalo_auto/full_commentlist/1#c14342212
Válasz erre: Középmotoros szaladgáló autó
2011-09-01T23:21:44+02:00
2011-09-01T23:21:44+02:00
RST
http://blog.hu/user/594638
:) Király a gép! Le a kalappal! ;)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14302359
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-27T12:39:53+02:00
2011-08-27T12:39:53+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14300837" class="reply_nick_578829" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14300837 );">@pzs_00</a>: <br />
<br />
Nem lenne baj, hátha elolvassák a többiek is, akik segítettek neki a szervezésben;-)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14300837
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-27T00:16:41+02:00
2011-08-27T00:16:41+02:00
pzs_00
http://blog.hu/user/578829
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14299336" class="reply_nick_422399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14299336 );">@Bartrender</a>: Szerintem csak megtalalta egy szervezo is a blogot :).
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14299336
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T19:22:40+02:00
2011-08-26T19:22:40+02:00
Bartrender
http://blog.hu/user/422399
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14294860" class="reply_nick_360769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14294860 );">@//VV//</a>: úgy látom van egy kis gondod az olvasással és a poszt értelmezésével...
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14298856
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T17:56:42+02:00
2011-08-26T17:56:42+02:00
Ivóke
http://blog.hu/user/27839
Igen ezt próbáltam érzékeltetni én is. A Racingsystem nem nagyon akarta a saját hasznát csökkenteni és/vagy a veszteségét növelni. A saját szervezéssel valóban sokat kaszálnak és emiatt reménykedek abban, hogy talán valamit visszaforgatnak. Már ha egyáltalán ez megfogalmazódik valaki fejében és nem rövid távon gondolkoznak.<br />
<br />
Tudom, hogy jó megoldás nincs, mert egyszerűen kapacitásbeli problémák vannak. És igen valóban ezért lenne jobb a régi rendszer, több nyílt nappal.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14298569
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T17:12:13+02:00
2011-08-26T17:12:13+02:00
Tomcy
http://blog.hu/user/173791
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292569" class="reply_nick_27839" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292569 );">@Ivóke</a>: De figyu most a hring maga szervezi a saját embereivel.<br />
Most max a mentősöket kell kifizetni a többit megoldja saját emberből saját autóból, csak ki kell nyitni a kaput és kész.<br />
Szóval amit számoltál az a közel 1 misi abból kifizetnek mondjuk 100-at a mentőnek aztán a többi megy zsebbe, mert akik ott vannak munkások, azoknak a bérét így is úgy is kifizetik, csak nem az irodába ülnek, hanem levegőznek kicsit, szóval ez egy marha nagy kasza nekik inkább.<br />
<br />
Ez az időpont foglalósdi meg azért nem jó, mert ha lenne minden héten nyílt nap és elosztódna a sok kocsi akkor lenne értelme, de így hogy évi 3 nap és odatódul több 100 kocsi így nincs.<br />
<br />
Vagy kellene valamilyen internetes regisztráció és időpont foglalás, de akkor meg csak azok mennének ki akik bejutottak így nem lenne bevétele a büfének pl, mert aki időpontra megy lefutja aztán megy a vérbe.<br />
<br />
Szóval csak oda lyukadunk ki, hogy a régi rendszer a jó.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14298527
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T17:05:38+02:00
2011-08-26T17:05:38+02:00
Tomcy
http://blog.hu/user/173791
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14294860" class="reply_nick_360769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14294860 );">@//VV//</a>: Jaj de nagy szád van, kíváncsi lennék, hogy ellenem vagy Szuti vagy Bart vagy bármelyik olyan ember ellen mit mennél ugyan azzal a kocsival...<br />
<br />
Magyarázd el kérlek, hogy egy pályán hogy kell vezetni egy kocsit???<br />
2000-3000 között csak nyomatékból vagy hogyan???<br />
<br />
Nekem a kocsi 6800-nál adja le a max teljesítményt, 7300-nál szabályoz, akkor hogy vezessem te isten, hogy jó legyen???<br />
<br />
Te a tipikus vettél egy drága kocsit(valami ganaj tdi-t) amit sok olcsó gyorsan összetákolt fos halálra szopatott már a közúton és most aztán jól megmondod nekik emberke vagy. :)))<br />
<br />
Amúgy Szuti ez tényleg gáz, hogy ilyen faszok a szervezők.<br />
<br />
Múltkor én is reklamáltam, mert első menetben mentem 4 kört kb 10perc, majd piros zászló és nem engednek vissza, mondom király, utána mentem 3 kört kb 8perc piros zászló és megint nem engedtek vissza, aztán reklamáltam, és kaptam egy grátisz jegyet, amit muszájból lementem, de akkor már se kedvem semmi nem volt, pedig saját körrekordot akartam futni.<br />
Most meg eladtam a slicket és azt mondtam, hogy rohadjanak meg!<br />
<br />
Amíg a Rsystem csinálta addig volt jó, semmi reklamáció nem volt soha, rugalmasak voltak minden oké volt.<br />
<br />
Ha még valaha menni fogok akkor sem a Hringen az tuti, mert elegem van belőlük.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14298139
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T16:10:20+02:00
2011-08-26T16:10:20+02:00
ZZE120EL
http://blog.hu/user/586771
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14294860" class="reply_nick_360769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14294860 );">@//VV//</a>: Mi van nem leled a biciklidet ? Segítsek megkeresni ?
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14296355
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T12:56:21+02:00
2011-08-26T12:56:21+02:00
SubaruStage2
http://blog.hu/user/455382
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14294860" class="reply_nick_360769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14294860 );">@//VV//</a>: <br />
vezetni tudni kell... lol, sokan vezettek volna szívesen, ha a szervezők is úgy gondolják. ehelyett maradt az autók napoztatása órákon keresztül. adtak volna mindekinek ingyen box-ot.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14295896
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T12:11:04+02:00
2011-08-26T12:11:04+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14294860" class="reply_nick_360769" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14294860 );">@//VV//</a>: <br />
<br />
Kiolvasható az írásodból, hogy Te biztosan remekül értesz ezekhez a dolgokhoz;-)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14294860
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T10:42:18+02:00
2011-08-26T10:42:18+02:00
//VV\
http://blog.hu/user/360769
Most jól látom tényleg amiatt idióták a szervezők, mert a "gondosan" "megtervezve" "épített" "autótok" nem bírta a versenypályán uralkodó időjárási körülményeket? <br />
<br />
Nem véletlenül tettem azt a négy szót idézőjelbe. Kicserélhetők ezekre a szavakra: Eszetlenül gyorsan összetákolt fostalicska.<br />
<br />
Milyen gonoszok is a szervezők, hogy nyár közepén nem oldották meg, hogy az egész pálya be legyen légkondícionálva csupán azért, hogy ne forrjon fel a vizetek meg az olajotok... <br />
<br />
R8-as is megállt? Ez lenne a mentség? Vezetni tudni kell, főleg egy olyan pályán ahol nem érzed a sebességet. És egy R8-as motort is meg lehet ölni, ha végig tiltáshatáron járatják a motort pusztán azért, mert ott jó a hangja, vagy mert balfék a sofőr.<br />
<br />
Szánalmas egy poszt, az már ziher.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293555
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T08:12:19+02:00
2011-08-26T08:12:19+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14293374" class="reply_nick_564621" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14293374 );">@Családapa+géptervező mérnök</a>: <br />
<br />
Eddig minden alkalommal ott voltam az elején és melózni is 7-re járok, szóval a korán kelés nem gond. Ha viszont 1 órával később érek ki, nehogy már csak 3 körül tudjak menni először...<br />
<br />
Ha autóversenyzők lennénk, akkor nem az ilyen nyílt napokra járnánk, hanem minimum egy Suzuki kupában mennénk. Itt ez sajnos csak amatőr hobbiautózásnak tekinthető.<br />
<br />
A finomítás, korrigálás folyamatos és a lelkesedés sem apad, mint ahogy azt a poszt végén olvashattad.:-)<br />
<br />
Köszi a biztatást!
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293499
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T07:58:12+02:00
2011-08-26T07:58:12+02:00
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!
http://blog.hu/user/344226
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292726" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292726 );">@SzuTi</a>: Hú, köszi. Egy baj van, nekem még a kis 120 lovas Yaris is big block..<br />
<br />
Egy hegyi lejtőn lefelé megeresztem, befordul 120-130 körül gond nélkül, de ugyanott felfelé 60-70 között vége a dalnak. Talán egy technikásabb pályán működne a dolog.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293374
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T07:00:24+02:00
2011-08-26T07:00:24+02:00
Családapa+géptervező mérnök
http://blog.hu/user/564621
Tőlem teljesen távol áll az autóversenyzés.<br />
Vessetek le a Taigetoszról. Azt hittem, hogy az autóversenyzők kemény srácok, ezért az a nyafogás egyáltalán nem áll jól.<br />
Lehet, hogy nem korrekt a rendszer, akkor szólni kell, vagy időben felkelni, hogy bejuss. Ha az autód nem bírja a +35 C fokos hőséget, akkor valószínűleg nem igazítottad a kenő és hűtőrendszer kapacitását az autó megnövelt teljesítményéhez. Miért nincs korrekt víz-és olajhőfok ellenőrző műszered, ha már belenyúltál az autóba??? Ekkor se nyafogni kell és cikket írni róla, hogy jaj de meleg volt hanem tovább finomítani, korrigálni a járgányt.<br />
Bízom benne, hogy sikerül egy jó járgányt összehoznod. További jó versenyzést.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293243
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T03:48:01+02:00
2011-08-26T03:48:01+02:00
Kismacska nyárson
http://blog.hu/user/553218
Csődben az ország, tessék csak szépen közúton száguldozni, az jót tesz az állam bevételének.<br />
Még hogy legálisan száguldani ... nooormáális??
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293145
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T01:33:28+02:00
2011-08-26T01:33:28+02:00
burnix
http://blog.hu/user/262952
bopat<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292863" class="reply_nick_52762" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292863 );">@bopat</a>: Este 6 órától bármilyen autóval lehet menni, 30 euró/fél óra. Ha először vagy, akkor el kell menni iskolázásra ami olyan 20 perc(zászlószabályok stb) és egyszeri 20 euró.<br />
Lehet kölcsönözni is Type R ill. Leon cuprát. A cuprában semmi elektronika, a Type R-ben van némi elektronika. Ez viszont 170 euró/fél óra plusz 1000 euró letét, ha esetleg történne valami az autóval.<br />
Autós napok: H,K,CS,V<br />
Szeptembertől viszont már csak este 6-tól este 7ig lehet menni, mivel eléggé sötétedni fog :)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14293023
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-26T00:29:56+02:00
2011-08-26T00:29:56+02:00
Gordini
http://blog.hu/user/255108
Minden bizonnyal tökéletesen igazatok van,a fejlécet olvasva szemérmetlenül kicseszhettek veletek.<br />
Ám a végkifejletet sajna soha nem tudom meg - eddig jutottam el az olvasásban: "bepróbálkozom".
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292869
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:42:25+02:00
2011-08-25T23:42:25+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292863" class="reply_nick_52762" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292863 );">@bopat</a>: <br />
<br />
Persze.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292863
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:41:26+02:00
2011-08-25T23:41:26+02:00
bopat
http://blog.hu/user/52762
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14290423" class="reply_nick_262952" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14290423 );">@burnix</a>: Bármilyen saját autóval lehet menni?
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292770
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:14:27+02:00
2011-08-25T23:14:27+02:00
Ivóke
http://blog.hu/user/27839
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292695" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292695 );">@SzuTi</a>: Ez teljesen nyílvánvaló és igazad van. Sokan, köztük én is vevő lettem volna erre. Erre is rákérdeztünk, de csak hümmögés, vagy majd felvetjük volt a válasz. Több nyílt nappal talán jobban el lehetne osztani a tömeget és többször kicsalni a függőket, ráadásul az újakból is visszajárók lennének. Annyiban bízom a 'saját' rendezésben, hogy így hasznot termel és látnak benne fantáziát, hogy kicsit szervezettebbé, működöképesebbé alakítsák az egészet, szolgáltatásokkal kiegészítve.<br />
<br />
Én még mindíg ott tartok, hogy a Reményhal meg utoljára. :)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292726
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:05:31+02:00
2011-08-25T23:05:31+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292691" class="reply_nick_344226" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292691 );">@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!</a>: <br />
<br />
Kis 120 pacis Yaris Ts-ekkel is járnak ki barátaink és nagyon jó köröket tudnak összerakni. Alig pár másodperccel mennek rosszabbakat, mint a 2-szer olyan erős autókkal mi, akik már szintén sokat voltunk kint. Minél kisebb a pálya, annál fürgébbek és kanyarban, féktávon tudnak hozni raktunk. Írj egy mailt, megyünk még ebben az évben, ha gondolod gyere ki egyszer.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292695
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:00:19+02:00
2011-08-25T23:00:19+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292569" class="reply_nick_27839" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292569 );">@Ivóke</a>: <br />
<br />
Értem én, hogy nem könnyű visszahozni a bevételt, de esetleg ha csináltak volna időmérést plusz pénzért, pl azt a szolgáltatást is ki lehetett volna adni és szerintem sokan igénybe is vették volna.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292691
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T23:00:05+02:00
2011-08-25T23:00:05+02:00
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!
http://blog.hu/user/344226
Euroringre egyébként milyen kocsival érdemes kimenni? <br />
Nálam "félprofi" futómű, kagyló+öv, fék, kis súly van, de a lóerő jelképes.<br />
Kanyarogni 100 százalékos, egyenesekben dráma.<br />
Rfactorban körözgettem, elég technikás kanyargós pályának tűnik, de félek, hogy az egyenesekben megesznek.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292676
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T22:57:11+02:00
2011-08-25T22:57:11+02:00
Ivóke
http://blog.hu/user/27839
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14292526" class="reply_nick_567122" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14292526 );">@valifi</a>: Ez valahol nem is csoda, mert eléggé misztifikálva volt az elején és csak meghívással lehetett bekerülni. Másrészt a TA-nak azért egy kicsit más a célközönsége mint egy nyílt napnak. Még ha a lényege -autózni egy jót- ugyan az is.<br />
<br />
Lehet, hogy ez már sokat változott, de anno érdeklődtem én is, kevés sikerrel.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292569
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T22:35:57+02:00
2011-08-25T22:35:57+02:00
Ivóke
http://blog.hu/user/27839
Sajnálom, hogy így megszívtátok. Sajna mióta nem a Racing System rendezi a nyílt napokat, hanem maga a Hring, az egyet lépünk előre helyett, sikerült 2-t visszalépni. Én is 2007 óta vagyok függő, sőt a barátom akivel kijárok, azóta már pályabíró is lett, annyira megtetszett neki a ring. :) Lényeg, hogy a regisztráció már 2007-óta problémás, bár tavaly már egész jól működött, de az is csak azoknak, akinek volt már rutinjuk a rendszerben. Tavaly már egy egészen jó rendszer állt össze. Csak egyszer kellett regisztrálni az első alkalommal, utána már csak levélben kellett jelezni a részvételt és pályanapkor már csak a matricát kellett elkérni. <br />
<br />
Ez azoknak is jó volt, akik első alkalommal voltak ott, mert már nem kellett megvárniuk bérleteseket. Persze a mennyiségi limit miatt, sohasem lehet igazságos és mindenkinek jó rendszert felállítani, de a leírtak alapján ez rosszabb lett, mint volt.<br />
<br />
Más: Miért nincs több nyílt nap a Ringen?<br />
Az elmúlt 5 év alatt lett némi rálátásom a nyílt napok működésére. Ez annak is köszönhető, hogy anno, többedmagammal írtunk levelet a szervezőknek, hogy mi nem működik jól, esetleg min lehetne változtatni, illetve miért is nincs több nyílt nap. Nos utóbbira az - anyagiak miatt- volt a válasz. Ugyanis a Racing System bérelte a pályát a Hringtől, + a pályabírók, Rescue- és mentőautó, stb. tokkal-vonóval együtt 1.5mFt volt/nap (ez kb. 2 éves adat). Csak az idei árakkal számolva is könnyen kijön, hogy nem is annyira jó móka ez. Ideális esetben naponta van 16 futam egy nap. Ezekben 24 autó vesz részt ez összesen 384 menet/nap. Egy 5 menetes bérlet 13.000 Ft azaz 1 menet 2600 Ft. 384 autó x2600 Ft=998eFt. Ebbe most nem számoltam bele azokat akik a 10 menetes bérletet veszik (kisebb hasznon), illetve azokat akik vettek egy bérletet, de csak 1x voltak egy évben (bőséges haszon) valamilyen ok miatt. Lényeg, hogy a Rsystem nem ebből élt meg, hanem a többi rendezvényéből. Szóval itt a kérdésünkre a válasz miért nem. <br />
Azért én azt gondolom, hogy kb. nullszaldós lehetett egy nap, mert ma veszteséggel csinálni valamit nem túl életszerű. Ennyire naiv azért én sem vagyok. :)<br />
<br />
Mindezektől függetlenül, mint írtad is -az idei, technikai problémák és az autó eladása miatti kényszerpihenő ellenére- jövőre ismét ott koptatom majd az aszfaltcsíkot veled és a többi "beteggel" együtt mert ezt szeretjük ez a hobbink. És jövőre végre, Wéber Gabi oktatásán is részt tudok venni, mert a tudást és/vagy a tudatlanságot csak így lehet fejleszteni.<br />
<br />
Üdv:<br />
Ivóke
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292526
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T22:30:04+02:00
2011-08-25T22:30:04+02:00
valifi
http://blog.hu/user/567122
a profi 2 órás, időmérős timeattack.hu pályaversenyek meg érdeklődés hiányában megszűnik...no comment srácok..
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14292132
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T21:12:48+02:00
2011-08-25T21:12:48+02:00
speed2006
http://blog.hu/user/526687
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14291693" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14291693 );">@SzuTi</a>: én már rákattantam, csak éppen nálunk. :) De jövőre száz hogy hazamegyek, bár inkább a Pringre. Jó lenne egy belső kamerás felvétel róla. Hogy valami fogalmam legyen arról hogy mire számítsak. Ha tud valaki ilyenről megköszönném.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291693
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T20:10:14+02:00
2011-08-25T20:10:14+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14291569" class="reply_nick_526687" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14291569 );">@speed2006</a>: <br />
<br />
Érdemes kipróbálni, hatalmas feeling, csak ha rákapsz, sosem tudod majd abbahagyni:-)
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291687
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T20:09:19+02:00
2011-08-25T20:09:19+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14291577" class="reply_nick_336513" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14291577 );">@reach</a>: <br />
<br />
Euroringen is el lehet férni ésszel is. Itt egy videó egy régebbi versenyről, ahol mentem. Nagyon élvezetes, csak tudni kell, hogy kit hol lehet elengedni.<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=Zw3YgV804Y0">www.youtube.com/watch?v=Zw3YgV804Y0</a>
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291632
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T19:57:51+02:00
2011-08-25T19:57:51+02:00
iONic
http://blog.hu/user/458652
Voltaképp sok irányba el lehetne menni értelmesen, csak itt sikerült mindegyik rossz tulajdonságát összeválogatni, illetve kifelejteni a hatékonysághoz szükséges dolgokat. <br />
<br />
Itt ugye rész-/kényszermegoldás volt a kategóriák vegyítése, akár privát jegycserével, akár nyíltan megengedve. De alapvetően azért az sem túl jó. Én sem szeretnem ha az egyes kategóriába tartozó autómat nyilvánvalóan kettesbe tartozók előzgetik. Lehetne elemezni a fokozott veszélyességét is....<br />
<br />
Másrészt nem igazán tudtam örülni, amikor délután visszamentem az első, reggel kapott időpontomra, és hallottam, hogy ha maradok, mehettem volna.<br />
<br />
Szerintem alapvetően a létszámkorlát is jogos. Elképzelhetőnek tartom, hogy a korábbi, nem időpont-foglalásos rendszerben valaki bénázott, és már nem fért be. Bár velem sem történt ez meg soha.<br />
Az időpontfoglalás még jó dolog is lehetett volna az előbbi probléma kiküszöbölésére, és egyben a korlátozás betartására, csak épp akkor:<br />
- kifejezetten nem kéne megengedni túl közel foglalni a meneteket, hogy más is teret kapjon, ne teljen be a délelőtti timetable már a 20. embernél<br />
- jelenlegi formájában felesleges az előzetes regisztráció e-mailben, egy egyszerű online felület kéne inkább (ahol azt is látni lehetne, ha már telt ház van, és nem megy ki senki feleslegesen)<br />
- egyszerűen ki kellene tudni elégíteni az igényeket, hogy ne alakuljon ki tömegnyomor, elégedetlenség, népharag.<br />
<br />
Én az egészben azt nem értem, miért viselkednek úgy, mintha nekik maguknak nem lenne érdekük gyakrabban megtartani a nyílt napot. Ennyire azért nem hiszem hogy tele lenne programokkal a pálya!<br />
<br />
Itt inkább az van, hogy a konkrét melósnak a háta közepére sem kell egy nyílt nap sem.... remélhetőleg eljut a felháborodás a felelős vezetőkhöz.<br />
<br />
Nem volt egy ember, aki átgondolta volna rendesen. Itthon persze nagyon gyakori hogy egy ügynek nincs gazdája, vagy épp csak rábízzák valakire, sok egyeben felül.... persze hogy teherként kezeli és szarik bele. Szóval ez az egész még pont egy vezető hibája is lehet.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291577
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T19:46:41+02:00
2011-08-25T19:46:41+02:00
reach
http://blog.hu/user/336513
Na nekem a Slovakiaring lenne a legközelebb, de elég drágának tűnik. Az Euroring ár értékben már szimpatikusabb, kérdés mennyire szűkös a pálya? Mi történik, ha több amatőr autóst egyszerre ráengednek? Van valakinek tapasztalata az Euroringről?
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291569
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T19:45:00+02:00
2011-08-25T19:45:00+02:00
speed2006
http://blog.hu/user/526687
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14291168" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14291168 );">@SzuTi</a>: Haverjaim hívogatnak, hogy menjek haza valamikor pályanapra. De a hring nem szimpatikus nekem. A Pannonián nem voltam, csak sokat hallottam már róla. De mindent csak másod-harmadkézből.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291168
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T18:31:20+02:00
2011-08-25T18:31:20+02:00
SzuTi
http://blog.hu/user/352459
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14291098" class="reply_nick_526687" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14291098 );">@speed2006</a>: <br />
<br />
Nagyon jó pálya, csak nekünk nagyon messze van. Az árakat sem ránk szabták, hanem az Osztrák cimbikre, így nagyon nehézkesen lehet utcai autós rendezvényen megjelenni, esetleg ki is próbálni az autót és a pályát is.<br />
<br />
Egyszer mentem már ott, nagyon nagy feeling!
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291098
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T18:23:44+02:00
2011-08-25T18:23:44+02:00
speed2006
http://blog.hu/user/526687
És milyen a Pannonia Ring?
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291090
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T18:22:39+02:00
2011-08-25T18:22:39+02:00
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!
http://blog.hu/user/344226
<a href="http://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5?fullcommentlist=1#c14290546" class="reply_nick_352459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14290546 );">@SzuTi</a>: na az korrekt..
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291057
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T18:17:58+02:00
2011-08-25T18:17:58+02:00
anyahajókabinajtóhajtogató
http://blog.hu/user/61848
Ezek buzik.
https://tuning.blog.hu/2011/08/25/ring_5/full_commentlist/1#c14291050
Válasz erre: Hungaroring nyílt nap system error
2011-08-25T18:15:48+02:00
2011-08-25T18:15:48+02:00
akiak
http://blog.hu/user/171267
Én most csak nézelődni mentem ki, de így is csak egy órát bírtam.Kemények vagytok, hogy egész nap ott voltatok.. A 458-asnak is melege volt :)<br />
bár így a szervezési hibából nem vettem észre semmit, azért a szervezőknek kellene értünk lenni, ha már pénzt viszünk nekik