Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • Dániel Végh: Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az ... (2018.06.14. 22:40) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Martin Kay: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Figyeljetek, kezdünk!

Magyar Time Attack 2017

2017.02.24. 06:46 :: SzuTi

Sziasztok!

Nem is tudom mással kezdeni eme írásomat, csak azzal, hogy hosszú ez a tél, nem autóbuziknak való, akik tavasztól őszig csak a tapadást keresik, úgyhogy nagyon várjuk a tavaszt. Rég volt az utolsó verseny, a sok benzinvérű már nem tud mit kezdeni magával. Mindenkinek viszket a valaga, hogy autózzon egy rendeset, úgy, ahogy azt illik, egy zárt versenypályán a Magyar Time Attack versenysorozat keretein belül. Jól alakult a tavalyi szezon is, rengeteg régi rekord dőlt meg és a kategóriákon belül is izgalmas évet hagytunk magunk mögött. Soha rosszabbat!

ferka.jpg

A 2016-os év zárásaként pedig megtartottuk az éves díjátadó ünnepséget a KRAFT-ban, ahol a összetett verseny dobogósait díjaztuk. Azt gondolom, hogy az ilyen mosolygós arcok miatt is szervezzük ezt a sorozatot, mivel amellett, hogy egyre többen véres komolysággal készítik fel autóikat a versenyeinkre, a pályán rendkívül korrekt módon viselkednek. Nincs furkálás, feltartás, mindenki a saját leggyorsabb körét tartja szem előtt és megadja a pályán vele együtt haladó többi versenyzőtársának is ugyanezt a lehetőséget. Intelligens versenyzést mutatnak be, ami jól visszaadja, hogy ha ilyen tempóban fejlődünk, akkor szép lassan, a sorozat a honi autóversenyzés csúcsára tör. 

ta.jpg

Idén is lesz pár nagy durranás, ebben egészen biztos vagyok, mivel ahogy hallottam senki sem tétlenkedett a télen. Épített 600 lóerős Subaru, Corvette, Porsche Turbo tépik majd fel a Hungaroring aszfaltcsíkját, hogy megmutassák, igen, ők a leggyorsabbak. Néhányan kategóriaváltás miatt turbósítanak, súlyt könnyítenek, aero-t fejlesztenek és próbálják megtalálni az összes legális lehetőséget arra, hogy nyerjenek pár másodpercet az eddigi legjobb idejükhöz képest. Ne felejtsük el azokat sem, akik egy teljes szezont kihagytak műszaki gondok, vagy más elfoglaltság miatt. Kaptam olyan ígéreteket is, hogy ha ebből minden teljesül, akkor a Radicalok izzadni fognak. Biztos vagyok benne, hogy mindenkinek fel kell kötnie a gatyát.


bozso.jpg

Sokan érdeklődtetek már, hogy mikor lesz az első verseny és mi a pontos helyszín. Voltak előzetes időpontjaink és pár nappal ezelőtt megkaptuk a zöld zászlót. 2017 első versenye a Hungaroringen lesz, méghozzá április 25-én 13 órai kezdettel. Csatlakozzatok az eseményhez, mert hamarosan közöljük a konkrét versenykiírást.

https://www.facebook.com/events/1960635244157923/

A rendezvényt már érdemes a déli óráktól látogatni, mivel sokan korán érkeznek, hogy legyen idejük az utolsó beállításokra is. Általában 50 feletti nevezési listánk van és a tavalyi összefoglaló videón láthatjátok, olyan autók is megfordulnak nálunk, amilyeneket máshol nem lehet látni és a sofőrök nem szarral gurigáznak. Fontos infó, hogy nézőként az esemény ingyenes, így közvetlen közelről lehet megcsodálni és meghallgatni a több száz lóerős vasakat a Hungaroringen. 

Idén a Műszaki Bizottság szemszögéből egy kicsivel szigorúbban nézzük a módosításokat. Ez főleg az aero-val ellátott versenyautókra érvényes, és a versenygumikat is tüzetesebben átnézzük majd és készítünk minden kocsiról egy gépkönyvet, ami mint egy műszaki adatlap fog üzemelni és azokat az adatokat tartalmazza, amiket a versenyzők leadnak a nevezési lapjukon. Nem kell izgulni, senkinek a játékát nem akarjuk elrontani, mindössze a sorozat tisztaságát próbáljuk megtartani. Tehát akinek nincs vaj a füle mögött, annak nincs mi miatt aggódnia.

janika_2.jpg

Lájkoljátok facebookos oldalunkat, ahol első kézben értesülhettek a versenyen készített fotókról, on-board videókról is, amik testközelből mutatják meg ezeket a fiúkat és gépeiket éles bevetés közben! Egyre több kamerával készülünk és a rajtot a Facebook Live segítségével élőben is követhetitek. Itt a blogon pedig minden verseny után részletes beszámolót olvashattok és figyelemmel követhetitek a bajnokságunk állását is.

https://www.facebook.com/timeattack.hu/

Gyertek, király lesz!

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr212274113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hofi601 2017.02.25. 10:50:17

Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mondjuk pont nem a tapadást kerstem, azt meg kell hagyni. :)
süti beállítások módosítása