Tunexcom

Tuning, ahogy mi szeretnénk

Nem szeretjük a kék ledet, sem a neont. Nem hiszünk csupán a sport légszűrőben, és a nagy felniben. A tuning nem ez, hanem valami más.

Friss topikok

  • Dániel Végh: Szia! Jelenleg még csak elmélkedem az autóm turbósításán, meg hogy mit lehetne kihozni belőle. Az ... (2018.06.14. 22:40) ECU tuning és turbósítás - a kezdetek
  • enpera: Jó kis cikk, a sok fosbukos linkel nem tudok mit kezdeni, de a képek, írás fasza! (2017.05.31. 18:56) Celica GT4 ST205 Time Attack car
  • hofi601: Szerintem egy "benzinvérű" "autóbuzi", azért télen sem unatkozik, és tud mit kezdeni magával. Mond... (2017.02.25. 10:50) Magyar Time Attack 2017
  • Martin Kay: @SzuTi: Szia! 350z track edition, alap 286 lovas. Lehet, utána nézek ennek a Time Attack mókának,... (2017.01.10. 00:07) Celica GT4 ST205 reloaded
  • szecseiadam: Erno az intivel kezdi megismerni a palyat es full utcai AD08-akkal ment, egy semi vagy full slick ... (2014.08.23. 17:14) Magyar Time Attack III. Hungaroring Kupa

Linkblog

Nehézbombázók támadnak a Hungaroringen!

2019.07.07. 15:30 :: SzuTi

2019. 07. 08-án, tehát holnap koradélután újra tiszteletét teszi a ROTAC mezőnye a Hungaroringen, így egy erős mezőny alakult ki a Magyar Time Attack versenyén. Utoljára áprilisban volt versenyünk, tekintsünk vissza egy kicsit, hogy milyen eredmények születtek:

tabl.jpg

Az Open kategóriában Szalai Szabi egyedüli indulóként tesztelte frissen elkészült váltóját. A technka jelesre vizsgázott, azt az apró hibát kivéve, hogy a végáttétel egy kicsit rövidebbre sikerült, ezért már a célegyenes felénél letiltott a kocsija. Úgyhogy ehhez képest az 1:52-es köridő kifejezetten jónak számít. A kocsi egyébként eladó, tehát ha bárki egy ütőképes kocsival akarná kipróbálni magát ebben a mezőnyben, akkor most itt a lehetőség.

szabi_1.jpg

A Race+ kategóriában Ott Marci és a narancs Mclaren 570S volt a leggyorsabb. 1:55.400 lett a leggyorsabb köre. Sokáig csatázott Papp Zolival, aki egyre bátrabban terelgeti a 997-es Porkét. Holnap is szoros csatát várunk tőlük, de erről majd később. Tápai Attila is kezdi megtalálni az összhangot a 700 lóerős Bmw-vel, úgyhogy hamarosan neki is 2 perc alatt kell majd mennie.

meki.jpg

A Race kategóriában Doki összhangban volt az Audival és egy talált egy 1:55.345-öt, ami kifejezetten gyorsnak számít. A második helyet Szirák András szerezte meg, akinek slick gumik nélkül sajnos eléggé be vannak határolva a lehetőségei. Nagy visszatérőként Valló Zoli futotta meg a harmadik időt ebben a kategóriában. 

szirak.jpg

A Race2 kategória idén is izgalmas újdonságokkal kecsegtet minket. Góth Viktor fiatal pilóta, az ex Monse Laci FTO-val nyerte a csoportját egy olyan idővel, ami közel van Laci legjobb idejéhez. Baranya Pali pedig csak örülhet, hogy egy ilyen fiatal tehetség viszi a BPracing hírnevét. A második időt Nagy Zsombi futotta a matricás M2-vel. Cseh Gabi 2 másodpercre maradt el a szokásos idejéhez képest.

fto_3.jpg

A Pro kategóriát, ahol csak Bmw-k indultak Mészáros István nyerte a szokásos 2:09-es idővel, amit senki nem tudom megközelíteni. Második helyen 2:14-es idővel Hortobágyi Zoltán ért be és a harmadik Zion Gabay lett a Bmw 120D-vel. 

zion.jpg

A Sport kategóriában a Suzuki kupás tehetségek csatáztak. Most Nagy Benjamin volt a leggyorsabb, őt pedig Szalóki Laci követte a kikönnyített Honda Vtivel. Neki sikerült beférkőznie a Körmöczi testvérek közé, akik közül most Balázs volt a gyorsabb.

sik.jpg

A Street kategóriában Sikos Miklós nyert a gyári M3-mal, amit kifejezetten ide reszelget. Őt Bögér Dávid követte egy E36-os Bmw-vel. A Harmadik helyen pedig egy MX5-ös Mazda futott be, amit Vámos László terelgetett.

neve.jpg

Érdemes lesz holnap kilátogatni a Hungaroringre, mert erős mezőny várható. A rendezvény ingyenes, regisztráció 12:00-tól, kezdés 15:00.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tuning.blog.hu/api/trackback/id/tr7614929966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása