Mint látjátok, szép sorban igyekszünk minél szebb és egyre komolyabb épített autókat elhozni nektek. Szeretnénk bemutatni hazánk tuningműhelyeiben épült, olyan 4 kerekű vadállatokat, amelyekkel a tulajdonosaik legálisan koptatják az itthoni aszfaltcsíkokat. Minden olyan gép érdekes lehet, ami a komoly tuning alapjaira épül.
Tehát minket nem az érdekel, hogy hány lóerőt értetek el egy tuning matrica felragasztásával, vagy hogy milyen zsír, ha egy sárkány, vagy egy lángnyelv van az autótokon. Ha esetleg egy kisebb szalonnázó szárnyat sikerült ráépítened fából az autód hátsó részére, akkor azt is el tudjuk majd helyezni rovatunk tuning málna részében. Ide tartozik még a csirkeháló, fém színű gumiszőnyeg. Na ezeket neee...
Ha esetleg a kék kontaktlencsédhez, ugyanilyen színű neont is választottál, hogy te vidd haza a legbutább csajt a dizsiből, akkor mindenképpen küldj képet, azt tuti kitesszük;-)
Inkább azt szeretnénk megosztani az érdeklődő tunerekkel, hogy a tapasztaltabb autóépítők mi alapján döntenek szívó, vagy feltöltéses tuning lehetőségei között. Mire használják, milyen versenyre, milyen beállításokat alkalmaznak. Itt jön szóba a gumi, fék, futóműválasztás is.
Fényképes leveleket várunk az info@tunexcom.org email címre. Legyetek szívesek az autótokról egy képet, plusz pár információt elküldeni, hogy tisztán lássuk, mi a terv az autóval és eddig mit építettetek bele. A legkomolyabbakról képes, videós anyag készül és itt a blogon fogjuk bemutatni a nagyérdeműnek.
Fontos, hogy a jelentkezéseteket ne attól tegyétek függővé, hogy hány lóerős most az autó, hanem, hogy honnan indult és mi lett belőle. Ezzel azt szeretnénk elérni, hogy akik egy gyengébb autót építenek, de nagyon komolyat lehet vele menni, szintén írjanak. Nagyon érdekes eredményeket lehet elérni, szívó és turbós motorok reszelgetéséből, tehát csak bátran!